Thursday, August 25, 2011

Saya Follow eh Join This Site Kerana....

1) Dulu2 awal2 berblogging semata2 nak follower jer..traffic2 semua tak faham sekaro abuk..haha

2) Lepastu start blogwalking asal jumpa blog best saya follow..

3) Then if saya ggogle sumtim n terjumpa kat blog siapa2 n beliau saya follow..

Hurmm..apa lagi eyh..mungkin tu jelah yang dapat direfresh dek kepala beku ni..hahaha..walau apa cara sekalipun cara saya mem'follow' bloggers tangan saya adalah berat untuk taip 'saya follow awak..follow saya balik ya'..entahla rasa tak sesuai begitu..sesekali saya komen di entry salam perkenalan ataupun just klik button 'follow' or 'join this site' tu jer then leave..hehe..




Itu cara saya..cara korang tak kisahla kan..takniat nak kondem saper2..:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...