Friday, July 8, 2011

Tahi lembu dijual di Tesco!

Minggu lepas aku ke Tesco dengan Sara..dah berbulan or makan tahun dah tak jumpa semek(orang teganu kata) ni..Masing2 bizi bebenor..kononnya lah..Aku plan nak beli kain baju raya jer tapi dah nama shopping mall mestila nak ngabih jugak pitih yang ado..


Lepas beli kain nak buat baju raya tu terus la masuk dalam pasaraya Tesco..jalan2 pusing2 cari barang keperluan si Sara tuh la..aku takdek nak beli apa pun..just add on Toner Nivea(baru try) ngan beli Kerang jer..terliur tengok ramai orang kutip kerang aku pun per lagi tarik la plastik tuh jugak..hehe..murah gila..RM 1.50 jer aku abis dekat sekilo ujgak kot..kalo kat pasar mau 3-4 ringgit catu la..


Eh dah lari dari tajuk asal..ahahaha..ok la..lepas teman Sara pusing sana sini dan aku terbeli itu ini jugak..last2 aku terjumpa la benda pelik..pelik r bagi aku..tengok semacam jer bulat2 macam piring terbang..waner itam lak tu..dalam kepala aku dah set taik lembu dah!padahal aku memang tau tu bukan taik lembu punnn..sambil gelak sambil intai nama ia yang ada tulis situ..rupa2nya seaweed..hahahaha..memalukan behtulll!!seaweed pun tak kenal..aduila..tu la letak lagi pelik2 macam tu dahla aku tak penah makan..rumpai laut yang tak berdosa menjadi mangsa..kui3..


ni la mangsa keadaan itu..kwa3..


Ok..citer ni ada moral dia jugak k..so moral of the story jangan judge sumtim hanya dengan mata kasar..kadang2 guna la mata lembut tu agar kita tak tersalah tafsir dan termalu sendiri..:p


p/s: mujur takder orang perasan time aku dok usha seaweed comel nih..kih3..malluuwww!

1 comment:

uncle gedek said...

selalu tengok benda tu...

takot nak pegang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...