Tuesday, March 15, 2011

lelaki tak suka colour apa?

Apa beza antara lelaki dan perempuan..oh..perempuan ker?ker sholud be 'wanita'?hehe..wateva laah..apa yang aku perhatikan perkara perkari yang sangat kontra antara laki n pompuan neh adalah warna..



Warna is colour..keh keh..mostly orang laki memang suka warna..tapi orang pempuan adalah suka warna warni..kaaannn??apa warna kegemaran orang laki cuba tanya?rata2 adalah blue, black, blueblack begitu..kalau yang berani sikit red..PINK?whoahahaha...


see..my man..biru kaaannn?:p

Tadi aku sakat Mr.Hisyam yang aku dah beli kain untuk aku n baju melayu dia untuk raya nanti..waahh..awal tuh..hehe..warnanya adalah pink..apalagi..ofcos la tak suka lelaki itu..hik2..meraung2 dia..dalam sms la..eleh buat2 jer tu..padahal dia pun da taw aku sakat dia..


Hurmm..kenapa eyh laki tak suka pink?sweet aper pakai pink kaler..even aku bukanla penggemar pink tegar sebab aku asal berkenan jer kaler aper2 aku sebat jer..tapi bila tgok orang laki pakai pink or kaler2 yang dyorang jarang nak pakai terus nampak kagum..teehee..


alahai pink nyer..huhu

Maka kepada lelaki2 sekalian sila buat anjakan paradigma pakai striking colour pulak..keh keh keh..hidup kena warna warni okeh...cheers!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...