Wednesday, December 15, 2010

Tuhan mendengar walaopun kita tak bercakap

seriusly saya nak gitaw arini rasa cam down sangat2 nak jumper saper2..ish malasnyer..bosannyer..tak sukernyer..haaa..gitula perasaan di dalam hati..rasa cam taknak diganggu..nak layan jiwang sorang2 kat opis..ok..lagiplak memang takder saper2 kat ofis..sumer da pegi site..2 minggu ni memang melayan blues la sorang2..wuwu..

tiba2 tadi kawan saya cal kan cakap nak datang ofis lepas tu nak strait away pegi rumah..ala..ati da bkecamuk daa..husshh..masa cakap tuw cam ok2 jela..takkan nak kecikkan ati kawan..tak baik ooo..kecikkan ati sendiri yang sentiasa kecik sudah.....

lepas letak fon ati da tak tenang..malasnyer nak dengar orang cakap arini..malasnyer nak tukar2 citer arini..malasnyer nak gelak sakan..hoooohh..malas segala..rajin makan jer..hikssss..punya banyakla alasan malas ituw membuatkan saya tak henti2 berdoa dalam ati mintakla kawan saya tak jadi datang..oh Tuhan dengarlah rintihan jiwaku..

daann..baru jer sat tadi beliau sms tak jadi nak datang..malas nak kua katanya..wuuhuu..legaa..tiba2 terpikir dan tesenyum..benarlah Tuhan itu Maha Mendengar..Tuhan selalu tolong saya..tapi kenapa saya kadang2 malah agak selalu lalai padaNya???..:(..saya nak jadi baik.saya nak jadi solehah..kuatkan hati dan iman saya..

Tuhan...terima kasih.




::saya sayang kawan2 saya..in case of pms time comin' mb::

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...