Monday, November 15, 2010

petang dingin beku..

suuuuuuuuriii blog ku shayang..keshian kamu..tak berupdate..huhu..saper2 ada jenguk blog yang xseberapa ni jugak saya mintak maap..really out of ideas..pahal bukan sebok pon..hurmm..

hari ni dari pagi lagi dingin nyaman jerk rasa..thank you Allah for da good weather..etlis aim not in da berpanas mud kat opis ni..sekarang kan cuaca kalo panas ekon pon tak rasa..tak taola kalo ekon ofis ni tarak bagus..tapi brand acson ni..bagus ker?hu2..

urm..da nak raya lagi kita kan umat islam semua..raya haji..raya korban..raya aidil adha..mana 1 korang da buat?..saya kira masih aidil adha lagi la..eyh pahal same jer..hehe..yerla..kalo korban lembu saya xsenaraikan diri taun ni..buat haji pun belum tau lagi bila..akaun tabung aji pon belum ada..keh3..nanti..insyaallah..ada rezeki..amiin...

oh iyer..saya ada baju raya jugak walopon raya aji..ha3..entah siap entahkan tidak..tau2 jerla kalo tailoress tuuuu kakak sendiri...hurrmm..tak aperla..baju buruk2 pon tak kesah..tapi yang kesahnya kain tu saya beli kaler same sume untuk yang raya kat kampong...dahla mahaaaaaaaaaaall giler..hahaha..tipu.murah giler ok..tak kesahla..janji ada baju nak pakai kan...ekceli..tak ada mood sangat nak beraya sebab banyak sebab..huhu..

owh..aim countdown the taim to balik!balik!..oh..mat cak da balik ke arini..ader gak kawan borak..anak buah umo 3 tahun pon jadi la..kih3..

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...