Monday, October 25, 2010

sinopsis saya berbelog..

wid ijak(kexen) on ma kexen wedding..


ekceli saya start berblogging ni dalam taun lepas lg..errkk..ye ker..urm..asenya cam da lame..tp cuma xaktif jer..saya penah ada account wordpress sblum blogspot ni..tp dok geledah2 WP 2 rasa tidak la syiok mana..banyak benda yang xbley buat..

Lepas 2 saya mula berjinak dengan blogspot..tapi bukan account ni la..account lain..ala..mula2 join blog xderla niat nak ada folower ker,collect duit nuffy ker,aper2 la yang bkaitan..saya ingat masa 2 saya cuma nak tulis diari tapi konon2 wish aderla orang baca..plus xreti pon nak BW..haha..

then setelah beberapa ketika saya create account baru(yang ni la) pulak..mula2 pun kalo sape2 yang baca saya xdela post entry macam2 kan..sekadar buat je blog..lepas 2 kadang2 ada mood n idea tulis..kalo x xla..blog pon tah haper2..blog sekadar tulis laa..nuffnang pon cam.."apakah itu?"..he3..


zaman belajar2 dulu..nak g kelas..

tapi sekarang.............blog saya semakin membesar..keh2..apa yang besarnya??ala..cam bebi la kan..dari xreti paper,pas2 reti senyum,cakap,meniarap,merangkak,berjalan dan berlari dan bla bla bla la kan...blog saya pon cam2 la jugak..plus saya online kat ofis jer lagipon..masa adala terhad untuk jalan2,tengok2,cari idea,update2 n segalanya laa..

jadi saya berharap saya akan terus berblog la..even kadang2 rasa..ala..tah paper tulis2 bajet ada orang baca..kih2..xper2..yang penting nawaitu adala ikhlas..saya bukan artis nak jadik femes..sekadar nak jadi penulis tidak bertuliah sajork..okeh?so..do support me pelisssss...:)..

wid ayu(kexen juga)



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...