Sunday, July 25, 2010

Genap 23!





Alhamdulillah..

Hari ni 25/07/2010 genapla umo sy 23 tahun sudae..

syukur2..masih bkesempatan meneruskan & membaiki sisa2 hidup yang tertinggal..


Terima kasih ya Allah..

Terima kasih kerana memberikan saya kesihatan yang baik walaupun demam sekali sekala..

Terima kasih kerana memberikan saya rezeki yang xterucap syukurnya walaupun tidak mewah dan tidak bergelar orang kaya...

Terima kasih kerana memberikan ujian dalam hidup ini.Mendekatkan lagi aku padaMu.Menebus dosaku padaMu.Mungkin aku terus lalai tanpa ujianMu yaAllah..

Terima kasih kurniakan saya keluarga terbaik...

Terima kasih beri saya kawan2 yang sentiasa mendorong kehidupan saya..

Terima kasih kurniakan saya nikmat ISLAM..

Terima kasih segalanya...

Terima kasih Ya Allah...


Biasala kan asal pkul 12 je msti kokkrek2 la nset bbnyi..masing2 blumba nak jd org terwal wish..he2..padahal kalo nak kira ckop umo,saya lahir pkul 5 pagi okeh..haaa..dan smlam ditakdirkan sy ttdo dpan tv trus..sadar2 xtaw kol bpe tp cerekarama yang sy tggu knonnya 2 da main laa..pas2 xlayan la crekarama ke haper da ngntuk sgt,trus msuk blik sambung tdo..nset sumer ntah ke mana...sadar2 balik kol 4.30pagi tsengih2 tgok nset 2,2 pnuh msg..he2..tme kasihla kwan2 y wish..aku xtahan ngntuk..salunye tiap2 thun tggu jer u ol wish..hakakaaka..tahun ni xbley than..pas2 bgnla buat2 ape y ptt kan..alang2 da arijadi..bukan buat kek yaa ..heheh..

bkak fesbuk pon ramae yang wish..tme kasih la wey..tme kasih manyak2..tsengih2 sy..

betapa bmknanya kan bila org sume pakat wish bday kita..hari y paling bmkna..kat fb yela..date 2 dye da remind kat frens kita kan..dats y dey ol wish..tp y xwish pn ader..huk2..xper..masing2 ada kje kan..

adiah?mmg xhador la ..kahahaha..xde party2 pon..org xdor boipren mmgla xdor adiah..hakakaka..

urm..ape y sy harapkan kehidupan sy akan menjadi lebih baik selepas melangkah ke 23 tahun ni..

amiin2..:>


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...